Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 10 db
Delta Sofőrszolgálat - Szeged

Szegeden sofőrszolgálat cégeknek, magánembereknek vidékre is. 0 - 24 h között szegeden azonnali kiállással várjuk ügyfeleinket. Szolgáltatásunkat azoknak ajánljuk,akik hosszabb külföldi utat terveznek saját autóval,de nem akarnak napokat tölteni a vezetéssel több ezer km-en keresztül. Több éves külföldi vezetési gyakorlattal rendelkező sofőrjeink biztonsággal szállítják önt Európa egész területén, legyen szó egy, vagy többnapos útról. Egyéni, kedvező árajánlatunkért hívja bizalommal diszpécserünket.

Főtaxi - Nyíregyháza

Főtaxi Nyíregyháza, személyszállítás, sofőrszolgálat, bevásárlás virágvásárlás, budapesti, debreceni reptéri transzfer olcsón, Online taxirendelés.Vállalati rendezvények, események, bálok, esküvő személyszállítása.

Futika Sofőrszolgálat - Debrecen

Gondot okoz, hogyan jut haza autójával egy vacsoráról, rendezvényről vagy egy átmulatott éjszaka után? A FUTIKA Sofőrszolgálat ezt a problémáját könnyűszerrel megoldja. Sofőrszolgálatunk a hívástól, lehető legrövidebb időn belül a helyszínre érkezik, és biztonságban hazaviszi Önt a saját gépkocsijával.

Interland - Hajós

Az Interland cégfilozófiájában helyet kap a megbízhatóság, a kiszámíthatóság épp úgy, mint a nyitottság a közösségi attrakciók felé, illetve nyitottság a közösségi gondolkodást, aktivitást fontosnak tartó ifjúság és civil szféra irányába. Az Interland célja olyan vállalattá válni, amely örökösen tanul, folyamatosan elemzi, értelmezi tevékenységét és elkötelezettje az állandó fejlesztésnek és fejlődésnek, mert tudjuk: utazni kell, utazni jó.

Microtravel - Eger

A Micro Travel családi vállalkozást 2008 áprilisában alapítottuk. Fő profilunk a személyszállítás. Célunk az, hogy Eger és vonzáskörzetéből az utazni vágyok minél olcsóbban, gyorsabban, praktikusabban érjék el úti céljukat. Vállalkozásunkat 3 db. 8 fős mikrobusszal és 3 db. szgk.-val hoztuk létre. Cégünk kedvezményes transzferszolgáltatást nyújt, háztól- házig 0-24 át. A klímás kényelmes biztonságos mikrobuszokkal vállalunk személyszállítást bel-és külföldön repülőterekre, pályaudvarokra, üdülőhelyekre, konferenciákra, s egyéb rendezvényekre. Szolgáltatásunkkor ajánljuk az utazni vágyó családoknak, baráti társaságoknak, kirándulóknak, s mind azon személyeknek, akik nem szeretnek hosszútávon, esetleg sötétben, esőben, ködben, csúszós utakon vezetni. Tapasztalt, megbízható sofőrjeink biztonságosan, időben juttatják, el utasainkat úti cél juhoz. Transzfer szolgáltatás igénybevétele esetén nagyon kedvező árakat tudunk biztosítani az utazóknak. A reptéri transzfer szolgáltatás előnye, hogy több napon át nem kell gondoskodnia szgk-jának őrzéséről és tartani attól, hogy távolléte idején megsértik, megrongálják, feltörik.

Hirdetés
Miskolci Sofőrszolgálat

Csak egy telefon és Sofőrszolgálatunk munkatársai Önt és utasait kedvező áron a kért helyre szállítják biztonságosan, a saját gépkocsijával! Szolgáltatásunk azonnali hívás esetén csütörtök, péntek, szombat éjszaka és minden további munkaszüneti nap előtt 20 órától másnap reggel 6 óráig áll rendelkezésére Miskolcon belül és több, mint 130 település és Miskolc között a megyében! (Kazincbarcika, Edelény, Szikszó, Szerencs, Tiszaújváros, Emőd, stb.) Előzetes egyeztetés után a hét minden napján bármilyen időpontban, igény szerint akár több sofőrrel állunk rendelkezésre.

Silver - Transzfer Hódmezővásárhely

A Silver Trans létrejöttének célja, hogy minőségi szolgáltatást nyújtson a személyszállítás, gépjárműkölcsönzés és a reptéri transzfer piacán. Személyszállítás esetén cégünk mindig a megrendelő egyedi kívánságaihoz alkalmazkodik. Igény szerint teljesítünk bel- és külföldi utakat egyaránt. Reptéri transzfer szolgáltatásunk biztosítja utasaink számára a kényelmet és a pontosságot háztól házig. Sofőrjeink sokéves vezetési tapasztalattal állnak partnereink és leendő ügy­feleink részére. Kényelmes, légkondicionált gépjárművekkel állunk utasaink rendelkezésére.

Törteli Dénes - Hollandfuvar

Minden héten pénteken Kiskunhalas-Kecskemét-Budapest-Hollandia és vissza, személy és csomagszállítás. Belföldi és nemzetközi személy és csomagszállítás, futárszolgálat. Baráti társaságok, cégek, családok számára, programok, kirándulások utazásának lebonyolítása bel és külföldön. Repülőtéri és egyéb transzferek.

Utitárs 2010

Engedd meg, hogy bemutassam neked a vállalkozásomat, amely családi alapokon nyugszik! Fontos tudnod, hogy pár maximálisan egymásban megbízó és egymást tisztelő ember szeretne neked is egy olyan új lehetőséget ajánlani, amit valós igények hoztak létre! Még 1999-ben mentem ki nyugat Európába, ahol több országban is megfordultam. Általában személyautóval közlekedtem, de kipróbáltam a busz-, vonat- és repülő adta lehetőségeket is! Végiggondolva az összes utazási formát döntöttem úgy, hogy el kell indítani az útitárs oldalakat az iwiw-en és a facebbok-on, egy olyan alternatívát kínálni annak a sok tízezer magyarnak - köztük neked is - amely sok tekintetben megfelelhet az igényeidnek! Már rövid idő alatt bebizonyosodott, hogy hatalmas érdeklődés van a szolgáltatás iránt, amit kínálunk! Járataink sűrűsége is garancia neked, hogy ha költözni, vagy csomagot szeretnél küldeni, azok így hamar célba érkezhetnek! Azon szeretnénk tehát dolgozni, hogy minél színvonalasabb szolgáltatást tudjunk Neked is nyújtani!

Hirdetés
Wheattours - Holland Fuvar

Heti rendszerességgel indul mikrobuszunk a Dél-alföldi régióból Békés Megyéből - Orosházáról Ausztrián, Németországon át Hollandiába, illetve a többi BENELUX államba. Útitársakat az ország egész területéről várunk, külföldön 'háztól - házig' szállítjuk utasainkat.